divendres, 8 de juny de 2012

Conclusions de les assemblees del Sant Jordi



Entre les 17:30 i les 20:30 del 7-Juny es van desenvolupar un seguit d’accions assembleàries de reflexió col·lectiva al voltant de les mesures que l’Administració està imposant a l’Escola Pública.

Aquest és el recull de les idees que van sorgir de les assemblees realitzades a l’Escola Sant Jordi, amb famílies, nens i nenes, mestres i PAS, que us traslladem com a annex, complement i sentir a les peticions que reflecteix el manifest.

5 comentaris:

  1. És una injustícia que facin retallades . NO VOLEM QUE LA TUTORIA SIGUI UN LABABO !!!!!!!!!!
    Va ser molt divertit dormir amb tenda de campanya.
    Van fer un concert molt divertit i van fer una obra de teatre per la tarda.

    Joana, Carlos, Júlia, Mariona.

    ResponElimina
    Respostes
    1. Estic molt orgullosa de portar la meva filla a una escola com aquesta , ahir vam demostrar tot el que podem fer junts

      Elimina
  2. jo no vaig anar a l'acampada pero volia anar,
    sóc de segon, l'Adrià

    ResponElimina
  3. Interesantisim el recull d-idees!!
    Em de creure-ns que aconseguirem el que ens proposem!!
    Anims!!

    ResponElimina
  4. Hola familia!
    El document està datat a 7 de febrer.
    Sou GRANS!!!!
    Ens veiem en un mon millor de camí al millor dels mons

    Familia González Gil

    ResponElimina